Menu Prohledat web KVH EN

Hledáme Manažera/ku péče o dárce

30. srpen 2023

Ilustrace

Přijmeme schopného kolegu či kolegyni pro hledání nových partnerů a dárců, udržování kontaktu s těmi stávajícími a pro získávání finančních prostředků pro projekty Knihovny Václava Havla.

Budete mít na starost komunikaci s menšími i většími dárci, organizovat pro ně akce a podílet se na fundraisingové strategii a rozvoji Knihovny VH.
Víte, jak oslovit zajímavé osobnosti z řad dárců, subjekty z komerční sféry, ale i individuální dárce a nadchnout je pro spolupráci s Knihovnou ve formě partnerství a finanční podpory? Jste komunikativní, kreativní a baví Vás navazovat nové kontakty a budovat s nimi dlouhodobé vztahy? Chcete se dále vzdělávat v profesi, která je zásadní nejen pro neziskový sektor a kterou nenahradí AI?
 
Pak hledáme právě Vás!
 
Co od Vás očekáváme:
● spolehlivost, samostatnost, systematičnost
● pozitivní energii, kreativitu a schopnost přicházet s novými nápady
● komunikační schopnosti, výborný psaný i mluvený projev, prezentační schopnosti
● schopnost navazování a udržování vztahů s partnery
● reprezentativní vystupování, kultivovanost
● zkušenosti s fundraisingem podmínkou
● zkušenosti s chodem neziskové organizace výhodou
● MS Office – Excel, Word, Outlook a další běžné online nástroje
● anglický jazyk na komunikační úrovni (B2)
 
Jaká bude náplň Vaší práce:
∗ nastavení fundraisingové strategie s využitím všech dostupných komunikačních kanálů
∗ oslovování nových dárců a partnerů, udržování dlouhodobých vztahů s dárci a partnery, osobní i písemná komunikace
administrace Klubu přátel
∗ příprava materiálů a prezentací pro dárce, včetně psaní PR textů
∗ zodpovědnost za správu, aktualizaci a rozšiřování databází kontaktů dárců, partnerů a dodavatelů
∗ systematická práce s CRM systémem, segmentace kontaktů a cílená komunikace na jednotlivé skupiny
∗ kontrola smluv a příprava fakturace a spolupráce s ekonomickým oddělením
∗ aktivní vyhledávání příležitostí, vyhledávání nových vhodných zdrojů financování
∗ spolupráce s projektovými manažery Knihovny při organizaci interních i externích akcí
 
Co Vám nabízíme:
● pracovní úvazek 0,75 – 1,0
● nástup ideálně od 1. října 2023
● odpovídající finanční ohodnocení (dle úvazku a kvalifikace/praxe) + bonusy dle výkonu
● spolupráci na pracovní smlouvu či na fakturu na dobu určitou 18 měsíců s perspektivou prodloužení na dobu neurčitou při oboustranné spokojenosti
● zajímavou a smysluplnou práci v zázemí renomované instituce
● přátelský a různorodý kolektiv inspirujících kolegů a komunity okolo Knihovny Václava Havla
● možnost uplatnit a rozvíjet kreativní nápady na nově vznikající pozici
● flexibilní pracovní dobu s možností homeoffice
● další vzdělávání a odborný rozvoj v oboru
● pracoviště s výbornou dopravní dostupností v centru Prahy
● stravenkový paušál a sick days
 
✉ Životopis a motivační dopis posílejte Karolíně Stránské na karolina.stranska@vaclavhavel.cz nejpozději do 15. září 2023.
 
V motivačním dopise, prosíme, naznačte, na co byste se chtěli ve své práci zaměřit a na kolik úvazku, resp. na jakou formu spolupráce u nás chcete/můžete pracovat.
 
Vybrané kandidáty pozveme na osobní pohovor.
 
TĚŠÍME SE NA VÁS !

Sdílet

Facebook | Twitter